20160130-王迪詩:最女人——香港再來人渣村

王迪詩:最女人——香港再來人渣村
22:52 30/1/2016


  最近走在街上,不時會有途人跟我說:「Daisy!我有睇《我係乜乜乜》,好睇呀!」我自己也很高興能參與這個港台製作的電視節目,由怪獸家長、港豬、港女、廢青、灰到核爆、鍵盤戰士……到今晚播出的最後一集大中華膠,七集《我係乜乜乜》便圓滿結束了。有一位娛樂圈潮爸拖着兒子同我講:「個節目好睇呀,我最鍾意怪獸家長那一集。」有大學生告訴我成班同學在宿舍一齊睇這個節目,有OL說每次看完還要上網重溫,每集都看兩次。觀眾的支持令我很感動,其實拍攝過程好辛苦呀!每集都詳細傾了很多次,實驗片段更是港台同事們花大量心血去拍攝的。播出來短短二十多分鐘的節目,背後是港台同事莫大的付出。


訪問癮還未盡

  《我係乜乜乜》播完了,但我訪問癮起,意猶未盡呢!有些人我是很想訪問的,例如紅遍全港的「大帽山惡女」……嘅男朋友,很好奇想知道他平時點忍佢女友;也想訪問真係見過Steve Jobs那位勁到爆嘅局長,想知道他現在每晚仍有沒有撞見蘋果教主。於是我決定在即將重演的talk show「香港應該有條人渣村」加插「我係Jenny乜」、「我係乜焗腸」……由我親自演繹一班奇人異士的內心世界。係,我係冒住得罪「大帽山佔領之母」的危機去做這個show,但條命係我自己嘅,點解要限制我嘅自由?

  但所謂情人眼裏出西施,我們覺得「大帽山惡女」難頂,但可能男友覺得她好純情。我將於talk show現場演繹「如果我係大帽山惡女龜縮男友」、代替他真情剖白「點解我咁愛Jenny乜?」。我覺得佢會答:「喂差佬出名惡㗎啦,但我女友Jenny BB連差佬都夠膽鬧喎,幾威!佢仲夠薑大番個記者,話同佢鬥hit rate,你條女敢咩?呢啲不畏強權又有主見嘅女友,去邊度搵?」

  「如果我同女友去旅行,飛機去到太平洋上空,我話搭飛機好悶,想即刻飛去關島玩跳降傘,Jenny BB二話不說,即刻打開艙門話要跳降傘,空姐阻止佢,但佢據理力爭:『條命係我自己嘅!』空姐話危險,會危害其他人安全。BB就反駁:『救人係你哋航空公司嘅職責!』然後仲叫航空公司要派人喺海中心接番我哋上岸,一個旅程多種享受,呢個極品女友係我先有!」

  「同我班friend出去食飯,講明AA制,但食完之後Jenny BB話唔想夾錢,跟住我班friend好嬲,話我同Jenny BB食最多,冇理由唔畀錢!但Jenny BB據理力爭,佢話點解要限制我哋食幾多嘢嘅自由?唔好咁non-sense啦!最後我哋一毫子都唔使夾,你條女得咩?」


誰是你心目中的村長

  除了以上新增環節,我還會於talk show「香港應該有條人渣村」跟你分享在這個人渣當道的反智時代,王迪詩獨有的生存法則,寸爆職場和愛情人渣,大談一人一票選香港人渣村村長,誰是你心目中的候選人?帶你暢遊「愛情人渣村」,踢爆愛情騙局,寸爆賤男!同你深入「職場人渣村」,寸盡見高跪拜、見低狂踩的職場攝石人。這個show的目的就是同香港人一齊發洩一晚,大笑一場!有興趣來看的朋友可到以下網站點擊「最新消息」下載優先訂票表格:www.daisywong.com.hk。


王迪詩

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信