20140730-王慧麟:拉倒也不怕

王慧麟:拉倒也不怕
2014年07月30日


好彩響呢度有個專欄,可以同讀者交代周一見三人組之中其中兩個人,好打得同江華副局(當時係署理局長)之情況。
當日會議呢,由於係各自表述,互不引述,所以就唔同大家講,究竟官方講乜嘢。不過,大家可以從下面表述的內容,大致估計得到,官方關心的事項。
首先,我地表述咗公推方案的特點,在於幾個組成部分,包括公推、提委會之提名門檻為八分之一,提委會由董事票轉個人票,以及兩輪投票制。
我覺得要向官方重申呢四大元素係相當重要。因為早一陣子,一直有人認為,四大元素裡面,可以分拆、重組甚至求求其其就當OK。咁樣分拆會將方案搞到支離破碎。後果會點呢?例如將來北京叫人抽走其中一個元素,然後就話,呢個元素係取材自我地方案嘅,跟手就叫我地支持。如果係咁,唔係好通。所以,每一次當有機會見任何組織同埋團體嘅時候,都需要重申呢個立場。
其次,響會面之中,強調咗提名門檻八分之一之重要,因為呢樣嘢係一個底線,唔應該倒退,亦冇得後退。
我覺得應該響會面上,坦誠地講出一個政治現實係好事。因為按過往之經驗,八分之一之門檻雖然高,但亦唔係高到一個地步,令所有不同政治光譜嘅政客無辦法參選。雖然最終上次特首選舉只有兩至三個人參選,但唔代表就要將提委會日後就畀兩至三個人出閘。呢樣嘢係本末倒置。八分之一之門檻,經過佔中運動之國際專家睇過,唔覺得有不合理之限制,符合國際標準。既然係咁,點解要提高門檻呢?因為萬一提高,而又有泛民接受嘅話,泛民啲fans會問,點解咁高都願意食?咁樣又係唔係符合國際標準呢等等。
最後,響會面中,亦講出,袋住先應該係公推方案做起點。
個人覺得,袋住先呢樣嘢,究竟係袋乜嘢先呢?係咪樣樣北方提出嘅東西就照袋呢?係咪上面講嘅嘢就袋呢?好明顯,有啲人會睇,既然北方咁強硬,不如上面有些少讓步就可以先食落肚啦。呢個講法又係好危險。因為講袋住先之理論,都要講究竟日後仲要食幾耐先?鋪鋪都袋住先,袋到幾時至完?Never ending嗎?而且,更加危險嘅係,萬一袋咗之後,下一屆香江之領導,以至北方領導層唔認數又點呢?當然,我都相信唔認數係幾衰仔,但都要清清楚楚要袋幾耐嘛?響唔清唔楚之下袋落去好容易整穿個袋,咁就好弊。
我估各位讀者都睇到,即使係我地講嘅嘢,其實相當溫和,又唔係去金鐘同官員嘈交,但可能大家都feel到,我地講嘅嘢,都同建制之主流,南轅北轍。我覺得大家有咁嘅感覺不足為奇,因為到依家為止,北方都冇響任何立場上,有絲毫退讓嘅跡象。既然上面一直只係講邊啲方案唔得,又冇話邊啲方案得,下面之香江官員,又可以應承到啲乜呢?(二之一)

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信