20160619-蘋果:【果籽影評】《初戀無限Jam》有好歌邊使大卡士

蘋果:【果籽影評】《初戀無限Jam》有好歌邊使大卡士
20160619


女主角的80年代打扮出色,主角及band友因應不同時期的音樂風潮改變,服裝、美指都做得極好。

嗰啲流雞MV造型真係笑到有腹肌。

男主角阿哥句句有有智慧,個樣超似雷神。

「I'll never make a film with supermodels again.」

I係導演John Carney,supermodel指的是Keira Knightley。嗰套令導演覺得出晒事的戲叫《Begin Again》(《一切從音樂開始》),戲裏的歌曲《Lost Star》被萬人cover過。好多人都話電影好touching,但我二百巴仙認同John Carney的話,Keira Knightley的演技與唱功都未及水平,嗰手結他都幾……唔ok。我唔會話成套電影比佢搞衰晒,我會話有佢出現的場口,部戲睇落衰衰地。
導演後來對mean爆言論道歉,係咪被逼?見人見智。真心話係逆耳。
想講導演2007年那部《Once》(《一奏傾情》),起用知名度不高,樣子平凡的真實歌手,演愛爾蘭失意音樂男與捷克窮困賣花女,佢一唱,你係真係毛孔都識感動,會感恩的,而且演出異常動人。記得當年睇完戲我立即9秒9衝去買原聲大碟,然後返屋企loop到天荒地老。到今時今日,仍然會翻聽。
其實呢,我係想介紹番新上映的《Sing Street》(《初戀無限Jam》)。以上唔是湊字數,我唔是按字數出糧的。只係我對於《Once》的鍾情與《Begin Again》的失望,令我對《Sing Street》寄望高過姚明,因為我知道電影是導演的自身成長故事,而且重返愛爾蘭兼用小卡士。結果我!好!喜!歡!然後又响度loop OST。我知我知我知,我依家先來推介係遲,遲都要推介,因為真心like。
John Carney電影有套路可捉,都係用一首首歌串聯劇情,但總有辦法令人好受落。今次背景係80年代都柏林,青春片格局,是個15歲細路為追16歲少女model而夾band的故事。見有人話男主角好似Paul McCartney,隊友有John Lenon神髓又幾同意。男主角出身音樂世家,唱得彈得,做戲做出青澀味;第二男主角是個全能音樂人,低調得來好charm,睇住二人一個寫詞一個譜曲,你改我改你。歌曲從無到有的創作過程,永遠是John Carney電影的迷人之處。
組band過程極盡低能搞笑,成員個個甩皮甩骨。主角為了女神拍粗劣MV,服裝拍攝化妝意念九流,成品竟然一流,笑到人淚流滿面,印證kai到盡頭就是型的道理。青春片一定有的原材料,例如破碎家庭、欺凌、反叛此片當然有,雖偶有俗套位,但有好音樂伴隨,陳腔味大減。今次曲好聽,歌詞言之有物,講初戀的happy sad,成長的困惑等。年少多好,有夢想多好。雖然結局似乎有點理想化,不過John Carney其實一直都用音樂演繹童話,又接受到喎!


《初戀無限JAM》
導演:約翰卡尼
演員:法迪亞華舒比路、露絲伯恩頓、艾頓基倫、積雷諾、瑪莉亞多爾甘迺迪
現已上映
評分: 90分
記者:葉青霞

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信