20200225-千頌C:【收市閒情】醫管局「不能買的口罩」

千頌C:【收市閒情】醫管局「不能買的口罩」
23:03 25/2/2020


有心人向醫管局捐出口罩,但最後因為口罩係黑色而拒收。

講個笑話畀大家聽吖…… 從前有個醫管局,佢買唔到口罩。

係呀,好好笑㗎。點好笑?話說上星期,一班有心人搵來一大批韓國口罩,仲要係相對貴嘅KF94,諗住全數捐去醫管局,叫做為醫護紓解燃眉之急。數量話多唔多,話少唔少,都有4萬個㗎!

好啦,有人出錢,有人出力,萬事俱備,只欠收貨!經人穿針引線下,聯絡上醫管局……然後,就由呢一秒鐘開始,醫管局嘅反應,會令你唔單止懷疑人生,甚至懷疑世界。

首先,當你話你有口罩想送畀醫護,醫管局表示:「你先畀7隻口罩我驗,我哋check完過幾日覆你。」OK……嘅,作為專業醫護,對口罩有要求係應該嘅,幾日啫,大家都等得。點知……問多兩問,「係啦,批口罩咩色呢?」黑色。「黑色,咁不了。」

聽到呢度,相信大家都好明,點解醫管局買唔到口罩。連免費嘅口罩,佢都要驗7次,仲要等幾日先覆你……咁你可以幻想到,當佢哋真金白銀畀錢嘅時候,都應該係差唔多咁嘅情況,「你批貨睇落OK,靚嘢,但你畀7隻我驗,驗真冇問題過幾日我扑鎚!」呢個時候,唔好話幾日呀,幾分鐘批貨都俾人搶咗啦!

再講落去,「黑色?不了」,醫管局坐享其成,仲可以有「不能要的口罩」?我明,黑色口罩,容易招人話柄:「呢隻咪暴徒口罩?」天啊!醫護上戰場,足夠裝備乃人命關天,呢個時候仲政治行先?難道消防入火場救火,要拎鐵筆破門,你會話,「呢個唔用得,同暴徒用嘅武器係一樣!你徒手撬啦!」

醫生朋友,聽到我哋嘅經歷,嬲到着晒火:「HA落咗order,由今個星期開始,唔可以再book elective照腸鏡!知唔知點解?好明顯係因為唔夠PPE!」醫生就解釋,如果有人屙血,經檢查後醫生係可以叫病人照腸鏡,但依家一律唔畀!除非點呢?病人入咗急症,大量屙血,屙到一個點係,如果唔照唔醫一定會死,先可以去照一照。

咁換言之,想及早發現、及早治療?Sorry,唔夠裝備噃!點解唔夠?咁就要問返醫管局係咪太離地、太官僚啦。

買口罩,就跟足指引,買來買去都買唔到;
起檢疫中心,就因應疫情,無招標直接搵人起;
唔封中國關,就因為唔想助長歧視、針對性排斥;
封南韓關,就因為控制疫情,將社區傳播截斷。
公我贏,字你輸。呢個政府,真係好有趣。


by千頌C@堆填區
http://fb.com/winbigwok/

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信