20140630-情陷夜中環:單身蜜語

情陷夜中環:單身蜜語
6:55 30/6/2014


■女士不要隨便找個男人,望着鏡子說,I deserve the best and only the best。

男人沒有女人不會死,打波打機打邊爐,開心好簡單。相反,雖然香港女仔好勁,乜都叻乜都識,但一講到「單身」,她們會不知所措。
認識一位女性朋友,很厲害的。為方便引述,就叫她做Erica。自從步入青春期,Erica的男朋友就一個接一個,十幾年來,從未試過單身。即是說,十幾年來,就算Erica今天跟這個「BB」分手,明天也立刻有另一個「豬豬」補上。
男朋友一個接一個,Erica引以為傲。Erica的一班女性朋友,當然沒有在Erica面前說三道四,只蔽着良心說她是國色天香,男朋友應接不暇是必然定律。待Erica不在視線範圍,女性朋友的真心話才一句接一句。就算口賤如我,也覺得這些真心話去得太盡,若要在這裏收錄,實在半句也寫不出來。簡單嚟講,女性朋友都覺得Erica太濫。


胡亂放電如壞雞髀

Erica靚唔靚?我唔評論,但每次見到佢,我覺得好有安全感,如果八號風球突襲,站在她身後一定沒事,if you know what I mean。「吓?咁嘅貨色都有咁多人追?」多人追同「質素高」絕對係兩件事。見到女仔有好多狂蜂浪蝶,好多人第一個錯覺就係──呢個女仔一定好高質素。黐線,你試吓擺舊變壞咗嘅雞髀喺垃圾桶,都一定有大把烏蠅飛埋嚟。一個對住阿豬阿狗都放電嘅女人,就好似一舊壞雞髀咁,點都會吸引到啲烏蠅,but hey,只是烏蠅而已。
好像Erica這種從不缺男人的女人,她們的問題可以用三個字講晒,「要求低」。雖然沒有見過Erica任何一個前度,但如果有幸翻開她的portfolio看一看,十個前度,我敢肯定一隻優質股都唔會有。
女孩子要活出單身的矜貴和快樂,唔係教你吊高嚟賣,但千祈唔好見到個稍為ok少少嘅男仔就好似執到金咁。其他男人我唔知,但如果係「葉朗程type」嘅男人,其實身體內置咗一個好強嘅censor,「姣婆指數」過高嘅雌性動物,我哋見到一定即閃。
識唔識拍拖,你唔需要為任何一個女仔操心,因為每個女仔都會有拍拖天份。嬌嗲型又好,溫柔型又好,女仔與生俱來總有一兩度撒手鐧是可以降服男人的。拍拖拍得好耍家,但一講到「單身」,好多女仔都束手無策。「吓?單身?咁邊個喺電話𠱁我瞓覺呀?」愛情理應至上,為何女仔要學會「單身」?
就是因為愛情至上,女生才要學懂單身。如果說拍拖是一個「愛另一個人」的過程,那麼單身就是一個「愛自己」的階段。愛自己,因為你要準備好自己,去愛另一個人。所謂愛自己,就是不用降低自己要求來隨便找個男人,望着鏡子說,I deserve the best and only the best。當那個他未來到之前,靠自己來做好自己、建立自己、活出自己,就是愛自己。
當你去到那個境界,即是徹底活出自己的時候,正如一位外國作家所說,all you have to do is breathe,and the best kind of men will naturally fall in love with you。星動月移,也只因為你呼吸的拍子,所謂女神,就是這個層次。趁着這個機會,跟你分享一則「女神婆婆」的金句。

凌晨時分,數碼港的天空,繁星滿佈。看完電影,我以酒精未散為理由,拒絕開車。「我第一次見人睇戲會飲紅酒。」Danielle在電影散場的時候說。飲酒可以定驚,我解釋。「又唔係睇恐怖片,定乜嘢驚?」第一次同你睇戲,好緊張,所以要定驚。Danielle沒好氣的說:「我整到你緊張?」本來ok緊張,見到你條裙咁短,再緊張啲。戲院裏面,你一坐底,條裙短上加短,變咗超級緊張。「睇戲原來為睇腳,what a變態佬。」
那是一年前的某個晚上,跟Danielle第三次約會。第一次約會,食飯;第二次約會,食甜品;第三次約會,食飯加睇戲。那時候,還只是一場同事,還只是第三次約會,Danielle竟然叫我變態佬,我覺得好有親切感。
介唔介意陪我散散步,順便散散酒?Danielle看一看錶說:「其實我唔介意自己搭的士。」我知你唔介意,我介意。就這樣,我們沿着行人路慢走。路上,談談公事,談談車路士,談談面前的貝沙灣,最後,終於談談情。


女仔拍拖要有quota

同呢個男朋友一齊咗幾耐?我試探着問。「你估吓。」Danielle說。What?你估吓?原來她真的有男朋友?我早該猜到,早就不該問。那一刻,心臟以高速往下沉,那股離心力讓我想吐,但我非常有氣度地擠出一個俊朗大方的笑容。一年半?Danielle沒有回答,好半天後才說:「I was kidding,冇拍拖。」夜空中的繁星突然閃得更光,為我慶祝。
吓?真係冇拖拍?咁靚女都冇男朋友?「婆婆教我,女仔唔可以拍咁多次拖,拍拖太多,會唔矜貴。」Interesting,咁你婆婆有冇畀個quota你,准你拍幾多次拖?Danielle笑兩聲說:「有。」幾多個quota?「Too personal,唔答。」時至今日,婆婆畀咗幾多個quota唔重要,因為我已經是Danielle最後一個。
婆婆說得好,女人拍拖太多次,會唔矜貴,會貶值。Rap歌rap到街知巷聞的「農夫」,有首歌叫做《偉大航道》,由農夫的C君主唱,其中一段歌詞,與婆婆的金石良言互相輝映。
「唔好隨便同人發生關係,話就話前事不提,都係另一種虛偽,因為,我始終認為,你老公都唔想知道佢有咁多襟兄弟。」


葉朗程

留言

這個網誌中的熱門文章

20091213-陶傑:BNO、蠢老鼠

20180506-批判地理達人鄧永成,土地供應與公義的矛盾人,鄧永成寄語學生:當香港被規劃時……

20200129-楊天命:致習近平總書記的一封信